14.13 – це жабоновлення. Усе, це увесь текст.
З оновленням 14.13 ми впроваджуємо зміни балансу для декількох чемпіонів, малі оновлення головних рун для горлорізів, та досить значне оновлення Варуса із переробленням пасивного вміння, аби воно краще синергувало зі швидкістю атаки. На Арені також проводимо декілька змін балансу та додаємо ротацію безкоштовних чемпіонів, ексклюзивну для Арени. В АРАМ-ляндії у перевибору чемпіонів з’явиться час відновлення, через що інші гравці не могтимуть вкрасти у вас чемпіона, котрий щойно був вашим. Текст оновлення TFT ТУТ!
Основні моменти оновлення
Пастир Дощу Міліо та Пастир Дощу Фізз стануть доступні 26 липня, 2024 о 22:00 за київським часом (19:00 UTC).
Літній відпочинок Riot
Це оновлення припадає на початок щорічних літніх канікул у Riot, тож Ліга (як і Riot) йде на тижневий відпочинок, аби перезарядитися, розслабитися, можливо, завершити наші перепустки Зали Легенд, посидіти в тіні під деревом чи вирушити у подорож на світанку. Через цю перерву оновлення 14.13 буде актуальним три тижні замість двох, тобто оновлення 14.14 вийде 17-го липня. Для більшого розуміння наших літніх канікул можете прочитати статтю про них тут.
Чемпіони
Бренд
Регенерація мани пасивним вмінням зменшена. Шкода від E зменшена.
“Бренд є ефективним майже всюди, тож ми робимо його трішки слабшим. Ми вводимо ці зміни, аби послабити Бренда насамперед на середній та нижній лінії (в обох випадках Е має другий пріоритет прокачки), оскільки в лісі та на позиції підтримки його ефективність є в межах очікувань.”
Спалах
Пасивне вміння
- Відновлення мани: 30-50 (залежно від рівня) ⇒ 20-40 (залежно від рівня).
Пожежа
E – Вміння
- Магічна шкода: 60/90/120/150/180 (+60% сили вмінь) ⇒ 60/85/110/135/160 (+60% сили вмінь).
Ґанґпланк
Змінено формулу для розрахунку сповільнення від Е.
“Збірка Ґанґпланка змінилася, через що має змінитись і він. Оскільки Потрійна Сила тепер є обов’язковою покупкою для нього, він більше не може швидко збирати шанс критичного ураження. Ми прибираємо деякі з його масштабувань від цієї характеристики, та надаємо йому точне значення замість неї, щоб відкрити шлях для відкриття інших збірок, які не спрямовані виключно на вбивство всієї команди суперників з одного крита.”
Порохова діжка
E – Вміння
- Сповільнення: 30/37.5/45/52.5/60% (+0%-25% в залежності від шансу критичного ураження) ⇒ 40/50/60/70/80%.
Ґраґас
Зцілення пасивним вмінням зменшено.
“Ґраґаса важко перемогти на лінії через його витривалість та його комбінації, на котрі майже неможливо відповісти. Через це ми зменшуємо його зцілення на пасивному вмінні, аби зробити його менш нерухомим. Його зцілення було посилено колись давно, щоб спростити зачистку таборів, та у зв’язку з оновленнями лісу це тепер не має особливого сенсу.”
Щаслива година
Пасивне вміння
- Зцілення від максимального здоров’я: 6.5% ⇒ 5.5%.
Ґрейвз
Додаткова броня від E збільшена.
“Ґрейвзові збірка, кількість шкоди та швидкість зачистки зараз у нормі, та йому б не завадило трошки більше живучості. Послаблення Е у оновленні 13.22 було засильним, тож ми відміняємо його.”
Напоготів
E – Вміння
- Додаткова броня за заряд: 2/5/8/11/14 ⇒ 4/7/10/13/16.
Каліста
Базова сила атаки зменшена. Мінімум шкоди не-чемпіонам та межа страти не-чемпіонів на W прибрані. Максимум шкоди не-чемпіонам на W зменшено. Час відновлення R збільшено.
“Частота перемог Калісти, якщо взяти до уваги складність гри на ній у порівнянні з типовими стрільцями, нормальна. Та вона була загрозою номер один на про-сцені протягом усього року. Щоб трішки оживити ситуацію, ми вводимо деякі послаблення, котрі, сподіваємося, неспівмірно вплинуть на професійні ігри. Ми послаблюємо її командні аспекти та роз’яснюємо спеціальні правила її W, прибираючи частину, а решту додаючи до опису. Ми також оновлюємо список рекомендованих рун, замінюючи деякі з них на сильніші альтернативи.”
Базові характеристики
- Сила атаки: 61 ⇒ 59.
Вартова
W – Вміння
- ВидаленоМінімальна шкода не-чемпіонам: 75/100/125/150/175.
- ВидаленоМежа страти не-чемпіонів: 125/150/175/200/250.
- Максимум шкоди не-чемпіонам: 250/300/350/400/450 ⇒ 100/125/150/175/200.
Поклик долі
Ультимативне вміння
- Час відновлення: 150/120/90 ⇒ 160/140/120.
Картус
Шкода від Q зменшена.
“Картус все ще занадто сильний (особливо на високих рівнях гри) та впевнено масштабується у пізню стадію гри, коли завдає великої шкоди, котрої складно уникнути. Тож ми зменшуємо його ранню шкоду та швидкість зачистки, щоб компенсувати те, як Смолоскип чорного вогню полегшує йому життя.”
Зрівняти з землею
Q – Вміння
- Магічна шкода: 43/62/81/100/119 (+35% сили вмінь) ⇒ 40/59/78/97/116 (+35% сили вмінь).
Кеннен
Базове здоров’я зменшено.
“Можливість рухатися під час активації абсолютного вміння відчувається круто та має значну силу. Саме тому ми його трохи послабимо, аби це компенсувати. Ми зменшуємо його базове здоров’я аби надати його опонентам більше можливостей для вбивства, оскільки він зараз ще більш невловний, а захисні характеристики на R більш цінні.”
Базові характеристики
- Здоров’я: 611 ⇒ 580.
Лі Сін
Приріст здоров’я збільшено. Щит від вміння W збільшено на нижчих рівнях вміння.
“Лі Сін зараз слабший ніж треба, тож він отримує пару посилень. Шкоди йому вистачає, тому ми спрямовуємо свої зусилля на підсилення його живучості. Також варто зазначити, що 25% гравців прокачують Бурю / Каліцтво до максимуму другим, що виглядає гіршим ніж стандартна стратегія з вмінням W, тому ми зробимо вміння W сильнішим на початку.”
Базові характеристики
- Приріст здоров’я: 105 ⇒ 108.
Захист / Залізна Воля
W – Вміння
- Щит: 50/100/150/200/250 (+80% сили вмінь) ⇒ 70/115/160/205/250 (+80% сили вмінь).
Ліссандра
Шкода від Q збільшена. Час відновлення W на нижчих рівнях зменшено.
“Ми покращили ефективність Ліссандри в хороших поєдинках, оскільки вважаємо, що вона не настільки хороша, щоб віддавати перевагу їй перед іншими чемпіонами. Тому ми зменшили її час відновлення W для більшої кількості уловів і кращого зачищення ліній, а також підвищили шкоду від її основного заклинання.”
Уламок криги
Q – Вміння
- Магічна шкода: 80/110/140/170/200 (+80% сили вмінь) ⇒ 80/110/140/170/200 (+85% сили вмінь).
Коло холоду
W – Вміння
- Час відновлення: 12/11/10/9/8 ⇒ 10/9.5/9/8.5/8 секунд.
Міс Фортуна
Базова сила атаки збільшена. Блокування активації від шкоди і затримку швидкості пересування на W зменшено. Початкову та максимальну бонусну швидкість пересування W збільшено.
“Міс Фортуна – дуже проста і легка в управлінні стрільчиня, а це означає, що вона повинна перемагати більше ніж зазвичай. Хоча вона технічно завдає стільки ж шкоди за гру, як і до оновлення предметів у середині сезону, їй все ще бракує деяких з її колишніх переваг. Тепер, коли вона більше не мчить збирати Примарний клинок Йомуу, вона не так швидко атакує і не так швидко пересувається по карті, як раніше, тому ми покращили її гру на лінії та надали бонусну швидкість переміщення.”
Базові характеристики
- Базова сила атаки: 52 ⇒ 55.
Підбори
W – Вміння
- Блокування активації вміння від шкоди: 5 секунд ⇒ 4 секунди.
- Оновлена затримка швидкості пересування: 5 секунд ⇒ 3 секунди.
- Максимальна бонусна швидкість руху: 55/65/75/85/95 ⇒ 60/70/80/90/100.
- Початкова бонусна швидкість руху: 25 ⇒ 30/35/40/45/50.
Оріанна
Базова сила атаки збільшена.
“Оріанна трохи відстала від своїх колег із середньої лінії після змін у предметах магів у цьому сезоні. Ми прагнемо додати їй трохи сили, підвищивши її базовий рівень сили атаки, щоб її ранні атаки не поступалися іншим магам у поєднанні з її пасивним вмінням.”
Базові характеристики
- Сила атаки: 40 ⇒ 44.
Пантеон
Шкода W проти міньйонів/монстрів збільшена.
“Ми цілком задоволені тим, як змінився Пантеон в 14.11, але ми додали невелике підсилення якості життя для W, щоб повернути його добивання до того, яким воно було до 14.11.”
Стрибок із щитом
W – Вміння
- Мінімальна шкода міньйонам/монстрам: 50 ⇒ 60.
Скарнер
Вартість в мані Q збільшено. Шкода максимальному здоров’ю від Q зменшена.
“Відтоді як Скарнера не було деякий час, і гравці стали краще протистояти йому, ми спостерігаємо постійне зростання його блокувань в іграх і переважну присутність у професійній грі. Бувши досить новим, помірно складним чемпіоном, він просто виграє занадто багато ігор, і все вказує на те, що верхня смуга – це його найбільш кричуща роль. Тож ми послаблюємо Скарнера у цьому оновленні, маючи на увазі кілька цілей: По-перше, ми хочемо переконатися, що Скарнер виконує роль танка, тому ми зменшуємо шкоду, а не міцність. По-друге, ми хочемо зробити контргру на ранній стадії гри трохи більш справедливою: більші витрати мани до того, як він купить Сльозу, і загалом гірші тривалі атаки з Q, сподіваємось, покращать досвід його опонентів на верхній лінії. Ці нововведення не матимуть такого значного впливу на лісників, оскільки він легко б’є межу шкоди при першій же зачистці, але все одно впливають на його шкоду під час бою з чемпіонами.”
Розрита земля / Зсув
Q – Вміння
- Вартість мани: 30 ⇒ 50.
- Шкода від максимального здоров’я: 15% ⇒ 10%.
Талія
Бонусна шкода монстрам від Q зменшена.
“Наразі Талія надзвичайно ефективна в лісі, тому ми вирішили зосередити увагу на деяких важелях лісників. У неї одна з найшвидших початкових зачисток у грі, а також чудова зачистка в кінці гри завдяки Доленосному попелу і його поліпшенням, тому ми сповільнюємо їх до більш розумних рівнів.”
Черга з камінців
Q – Вміння
- Бонусна шкода монстрам: 25 (+5% сили вмінь ) ⇒ 10.
Варус
Базова сила атаки та приріст швидкості атаки зменшені. Пасивне вміння перероблене. Шкода і час відшкодування базових здібностей від W збільшені. Блокування активації W на Q збільшено.
“Варус зараз має дві збірки: летальність і від-ударів. Варус через летальність набагато сильніший ніж більшість гравців вважають; наприклад, покращення Граду стріл другим краще, але менш популярне. Тим часом Варус через збірку від-ударів має проблему швидкого наближення до максимальної швидкості атаки у 2.5 атаки в секунду і неочікувано не має пасивного вміння взагалі. І водночас Варус зараз є найпопулярнішим персонажем нижньої лінії на про-арені. Ми хотіли б не тільки сколихнути професійну сцену, але й зробити Варуса більш приємним та інтуїтивно зрозумілим чемпіоном для всіх інших. Основною зміною є перепрофілювання його пасивного вміння. Замість набуття величезної швидкості атаки, що зростає воно буде давати меншу кількість, що має бути схожим на фазі гри на лінії, але з ходом гри надає характеристики, що синергуються зі швидкістю атаки: сила атаки, Q, E і сили вмінь з повного зняття W. Ми також посилюємо ротацію вмінь, скорочуючи час відновлення від спрацювань Вибухів порчі. В ідеалі, Варус матиме сильну ротацію вмінь від предметів сили атаки-швидкості атаки поруч зі своїми збірками летальності та від-ударів. Вторинні зміни полягають у тому, щоб зробити порядок прокачки його навичок більш інтуїтивно зрозумілим і зменшити його сильні сторони на про-сцені. Як згадувалося вище, більшість гравців Варуса через летальність покращували W другим, тому ми робимо те, що ви отримуєте від W, важливішим для збірок у летальність, щоб усунути диспропорцію у розподілі сили. Тим часом ослаблення в ранній стадії через зменшення базової сили атаки та шкоди від Q+W зроблять його менш задиристим на лінії. Нарешті, ми зробили комбінацію заклинань W+Q більш поблажливою, давши більше часу на активацію Проклятого сагайдака під час відновлення вміння.”
Базові характеристики
- Сила атаки: 60 ⇒ 57.
- Приріст швидкості атаки: 4% ⇒ 3.5%.
Жива помста
Пасивне вміння
- Вбивство міньйона: 10/15/20% (+20% бонусної швидкості атаки) ⇒ 10% швидкості атаки, (10% швидкості атки) сили атаки, і (10% швидкості атаки) сили вмінь.
- Вбивство чемпіона: 40% (+40% бонусної швидкості атаки) ⇒ 40% швидкості атаки, (15% швидкості атаки) сили атаки, і (15% швидкості атаки) сили вмінь.
- НовеМасштабування швидкості атаки: Тепер включає рівень чемпіона.
- Швидкість атаки збільшено з 2.5 до 2.763 під час активного пасивного вміння від вбивства чемпіона, тобто пасивне вміння може саме обійти швидкість атаки.
Проклятий сагайдак
W – Вміння
Шаблонний текст для заміни
- Шкода: 7/13/19/25/31 ⇒ 7/14/21/28/35.
- Шкода від втраченого здоров’я: 6/8/10/12/14% на рівнях 1/4/7/10/13 ⇒ 6/8/10/12/14% залежно від рівня прокачки.
- використання Q заблоковано: .25 секунди ⇒ .85 секунди.
- Базове відновлення вмінь відновлюється від вибухів порчі: 12% ⇒ 13%.
Зайя
Час відновлення E зменшено. Шкода від E збільшена.
“Зайя трохи слабша, ніж повинна бути, і повністю випала з боротьби в пулі стрільців. Тому ми повернемо деякі з її нещодавніх вмінь, оскільки тепер вона не має тієї ж швидкості та шкоди, що забезпечували старі Клинки Наворі.”
Викликачка клинків
E – Вміння
- Час відновлення: 13/12/11/10/9 ⇒ 12/11/10/9/8.
- Базова шкода: 50/60/70/80/90 (+60% бонусної сили атаки) ⇒ 55/65/75/85/95 (+60% бонусної сили атаки).
Зак
Формула пасивного вміння перероблена для масштабування за рівнем чемпіона, а не за рангом прокачки R.
“Зак на лінії не приносить задоволення всім, хто стикається з ним, оскільки його власні розміни майже гарантовані, а його зцілення фактично унеможливлює розміни проти нього. Ми послабили його зцілення від пасивного вміння на початку гри в надії відкрити більше можливостей, щоб знищити його і виштовхнути з лінії.”
Поділ клітин
Пасивне вміння
- Зцілення від частинки: 5/6/7/8% Максимального здоров’я (залежно від рангу прокачки R) ⇒ 4-8% (залежно від рівня).
Предмети
Можливість
Opportunity
“Наразі “Можливість” має лише одного основного користувача в ближньому бою, а в інших випадках є оптимальним предметом для вмінь для більшості фізичних героїв дальнього бою. Для того, щоб забезпечити більший вибір всередині предметів, ми знижуємо летальність на героях дальнього бою і покращуємо швидкість руху, що має допомогти більшій кількості чемпіонів ближнього бою вирішити обирати цей предмет.”
- Летальність від Підготовки: 5-10.5 (залежно від рівня) ⇒ 5-10.5 (залежно від рівня) (ближній бій) / 3-6.3 (залежно від рівня) (дальній бій).
- Бонусна швидкість руху Екстракції, яка зменшується протягом 1,5 секунд: 150 ⇒ 200.
Руни
Темні Жнива
Dark Harvest
“У цьому оновленні ми змінюємо Темні Жнива та Страту струмом з метою надати їм більш чітко визначених ролей. Для Страти струмом ми хочемо, щоб це була більш надійна та орієнтована на ранню гру руна, обрана для домінування на лінії, щоб ви могли правильно почати гру. Для Темних жнив ми хочемо, щоб це була більш ризикована кузина Страти струмом. Вам доведеться переграти опонента без ключової руни, але якщо ви зможете зробити це надійно, він випередить Страту струмом наприкінці гри. Оскільки Темні жнива наразі має пристойну кількість користувачів на ролі лісника, ми сподіваємося, що масштабування рівня проти масштабування стаків в кінцевому підсумку буде приблизно нейтральним, в той час, як базове підсилення часу відновлення призначене для залучення гравців ліній, оскільки зараз дуже мало користувачів цієї руни.”
- Шкода: 20-80 (+5 за Душу) ⇒ 20 (+9 за Душу) (бонусні коефіцієнти незмінені).
- Час відновлення: 45 ⇒ 40.
Страта Струмом
Electrocute
- Шкода: 30-220 ⇒ 50-190 (бонусні коефіцієнти не змінені).
- Час відновлення: 25-20 (залежно від рівня) ⇒ 20.
Рекомендації рун
“У цьому оновленні ми додали ще кілька рекомендованих рун, оскільки помітили помітне збільшення відсотка перемог у багатьох чемпіонів, яким ми змінили силу атаки. Для тих, хто ретельно аналізує рунічні дані, більшість чемпіонів мають приблизно на 2% вищий відсоток перемог на однаково потужних, але нетипових рунах, тому що зазвичай лише експерти змінюють свої руни поза рекомендованими сторінками. Наведені нижче оновлення стосуються рун, які демонструють набагато більший приріст виграшу, ніж зазначено.”
Азір
- Замінено: “Милосний Удар” на “Прорізання”.
- Замінено: “Випалення” на “Тихо перед Лихом”.
Трандл [На верхній лінії]
- Замінено: “Рішучий Наступ” + “Натхнення” на “Хватка Невмирущих” + “Чаклунство”.
Синджед
- Замінено: “Спритна Перебіжка”+ “Чаклунство” на “Хватка Невмирущих” + “Точність”.
- Замінено: “Легенда: Прискорення” на “Легенда: Жвавість”.
- На сторінці з “Прискорення”, замінено Адаптивну силу на Швидкість руху.
Оновлення LP рангового просування
“Протягом тривалого часу після переходу на новий ранговий рівень (наприклад, з Срібла 1 до Золота 4) гравці починали з 1 LP, і це викликало розчарування, особливо коли вони вигравали з високим значенням LP (90+). Ми вносимо зміни, щоб зараховувати LP як звичайну перемогу після переходу на новий ранговий рівень. Це буде більш інтуїтивно зрозумілим і відповідатиме потребам гравців у просуванні по рангу від гри до гри. Завдяки контролю інфляції та оптимізації LP, які ми проводимо з моменту спліту 1 сезону 2024, ми впевнені, що ця зміна не призведе до інфляції та не порушить чесність змагань, це перемога, заснована на більш здоровій екосистемі LP.
Якщо LP як звичайний виграш дасть в сумі 0 після просування, буде додано 1 LP, відповідно, в цьому конкретному сценарії гравці все одно будуть починати з 1 LP.”
Арена
Ротація безкоштовних чемпіонів
“Ми створили постійний безкоштовний пул з 31 чемпіона для Арени. Вони будуть доступні для всіх гравців і спрямовані на створення більшого розмаїття вражень від гри. Ми сподіваємося, що це дасть вам і друзям, яких ви приведете, доступ до ваших улюблених чемпіонів, щоб доповнити будь-яку божевільну стратегію Арени, яку ви вигадали!”
- Езреаль
- Люціан
- Майстер Йі
- Наафірі
- Екко
- Зед
- Енні
- Люкс
- Бренд
- Арі
- Вейґар
- Вай
- Варвік
- Сетт
- Лі Сін
- Мордекайзер
- Волібір
- Даріус
- Зін Жао
- Намі
- Іверн
- Сона
- Юмі
- Мальфіт
- Чо’Ґат
- Алістар
- Доктор Мундо
- Леона
Зміни балансу Ауґментацій
- Прискорення вмінь: 60 ⇒ 70
Чемпіони на Арені
Підсилення чемпіонів
Акалі
- Магічна шкода Q: 60/90/120/150/180 (+ 75% від сили атаки) (+ 70% сили вмінь) ⇒ 70/100/130/160/190 (+ 75% від сили атаки)(+ 75% сили вмінь).
- Бонусна швидкість руху від W: 30/35/40/45/50% ⇒ 40/45/50/55/60%.
- Час відновлення E: 16/14.5/13/11.5/10 ⇒ 13/12/11/10/9 секунд .
Бліцкранк
- Час відновлення Q: 13/12/11/10/9 ⇒ 11/10.5/10/9.5/9 секунд
- Бонусна швидкість атаки W: 50/60/70/80/90% ⇒ 70/75/80/85/90%
- Час відновлення W: 15 ⇒ 10 секунд
- Самосповільнення від W: 30% ⇒ 20%
Йоне
- Приріст здоров’я: 105 ⇒ 115
- Щити з W: 40-90 (залежно від рівня) (+ 65% бонусної сили атаки) ⇒ 40-90 (залежно від рівня) (+ 75% бонусної сили атаки)
- Час відновлення E: 22/19/16/13/10 ⇒ 18/16/14/12/10 секунд
- Час відновлення R: 120/90/60 ⇒ 70/60/50 секунд
Азір
- Магічна шкода W: 0-77 (залежно від рівня) (+ 55/72/89/106/123) (+ 55% сили вмінь) ⇒ 0-77 (залежно від рівня) (+ 55/72/89/106/123) (+ 60% сили вмінь)
- Щити з E: 70/110/150/190/230 (+ 60% сили вмінь) ⇒ 70/110/150/190/230 (+ 75% сили вмінь)
- Час відновлення E: 18/17/16/15/14 ⇒ 16/15/14/13/12 секунд
- Час відновлення R: 120/105/90 ⇒ 80/60/40 секунд
Коркі
- Час відновлення W: 20/18/16/14/12 ⇒ 16/15/14/13/12 секунд
- Фізична шкода R: 100/200/300 (+ 70% бонусної сили атаки) ⇒ 100/200/300 (+ 80% бонусної сили атаки)
Гаймердінґер
- Приріст здоров’я: 86 ⇒ 101
- W Початкова магічна шкода: 40/65/90/115/140 (+ 55% сили вмінь) ⇒ 40/65/90/115/140 (+ 65% сили вмінь)
- Час відновлення W: 11/10/9/8/7 ⇒ 10/9/8/7/6 секунд
- Час відновлення E: 15 ⇒ 11 секунд
Кай’Са
- Приріст здоров’я: 95 ⇒ 102
- Приріст швидкості атаки: 2.2 ⇒ 2.6
- Фізична шкода за ракету Q: 40/55/70/85/100 (+ 40% бонусної сили атаки) (+ 15% сили вмінь) ⇒ 40/55/70/85/100 (+ 50% бонусної сили атаки) (+ 15% сили вмінь)
Талія
- Магічна шкода Q: 56/74.5/93/111.5/130 (+ 50% сили вмінь) ⇒ 60/78/96/114/132 (+ 55% сили вмінь)
- Час відновлення W: 14/12.5/11/9.5/8 ⇒ 10/9.5/9/8.5/8 секунд
- Час відновлення R: 180/150/120 ⇒ 50/40/30 секунд
- Час блокування застосування R: 3 секунд після отримання шкоди від чемпіонів ⇒ 1 секунд
Кассадін
- Приріст здоров’я: 119 ⇒ 128
- Час відновлення W: 7 ⇒ 5 seconds
- Магічна шкода E: 60/90/120/150/180 (+ 70% сили вмінь) ⇒ 60/90/120/150/180 (+ 80% сили вмінь)
- Відновлення за застосування вміння від E: 0.75 секунд ⇒ 1.5 секунд
Рек’Сай
- Бонусна швидкість атаки від Q коли Рек’Сай на поверхні: 35% ⇒ 45%
- Шкода від W, коли Рек’Сай під землею: 30/55/80/105/130 (+ 80% сили вмінь) ⇒ 50/75/100/125/150 (+ 100% сили вмінь)
- Бонусна швидкість руху W коли Рек’Сай під землею: 5/10/15/20/25 ⇒ 15/20/25/30/35 секунд
Ніко
- Тепер Ніко починає кожен бій під виглядом свого товариша по команді.
Послаблення чемпіонів
Ка’Зікс
- Фізична шкода Q: 80/105/130/155/180 (+ 130% бонусної сили атаки) ⇒ 80/105/130/155/180 (+ 115% бонусної сили атаки)
- Зцілення від W: 100/150/200/250/300 (+ 100% сили вмінь) ⇒ 70/110/150/190/230
Сайлас
- Мінімальне зцілення від W: 20/40/60/80/100 (+ 35% сили вмінь) &rArr 20/40/60/80/100 (+ 30% сили вмінь)
- Магічна шкода W: 65/100/135/170/205 (+ 80% сили вмінь) ⇒ 65/100/135/170/205 (+ 65% сили вмінь)
Пайк
- Фізична шкода Q: 140/210/280/350/420 (+ 80% бонусної сили атаки) ⇒ 120/175/230/285/340 (+ 75% бонусної сили атаки)
Каїн
- Фізична шкода при попаданні Q у формі Даркіна: 65% сили атаки (+ 4% (+ 3% за 100 бонусної сили атаки) максимального здоров’я цілі ⇒ 65% сили атаки (+ 3% (+ 2.5% за 100 бонусної сили атаки) максимального здоров’я цілі
- Фізична шкода R у формі Даркіна: 7% (+ 7% за 100 бонусної сили атаки) максимального здоров’я цілі ⇒ 7% (+ 5% за 100 бонусної сили атаки) максимального здоров’я цілі
Рената Ґласк
- Коефіцієнт сили вмінь пасивного вміння: 0.03% ⇒ 0.01%
Зміни чемпіонів
Вай
- Мінімальна фізична шкода Q: 45/70/95/120/145 (+ 80% сили атаки) ⇒ 45/70/95/120/145 (+ 70% сили атаки).
- Фізична шкода E: 0/15/30/45/60 (+ 100% сили атаки) ⇒ 0/15/30/45/60 (+ 120% сили атаки).
- Фізична шкода R: 150/200/250 (+ 70% бонусної сили атаки) ⇒ 150/200/250 (+ 60% бонусної сили атаки).
Предмети на Арені
Підсилення призматичних предметів
Демонічні обійми
Demonic Embrace
- Прискорення вмінь: 20 ⇒ 25.
- Тривалість додаткової швидкості руху: 2 ⇒ 3 секунд.
Кривава Кольчуга Володаря
Overlord’s Bloodmail
- Сила атаки: 45 ⇒ 55.
Куля детонації
Detonation Orb
- Шкода, що зберігається: 20% ⇒ 25%.
Послаблення призматичних предметів
Коліноріз
Hamstringer
- Сила атаки: 50 ⇒ 45.
Виправлення помилок Арени та Зміни якості життя
Зміни якості життя
- Драконяче серце, Дематеріалізація та Феноменальне зло отримають бонус при виборі, якщо будуть обрані не першою ауґментацією.
Виправлення Помилок
- “Не переслідуй” тепер пропонується всім чемпіонам, а не лише чемпіонам ближнього бою з коефіцієнтами сили вмінь та сили атаки.
- W Акшана тепер дає своєму союзнику 200 золота замість 0.
- Магія Фей тепер діє на пасивне вміння R Бліцкранка.
- Виправлено помилку, коли після закінчення часу вибору ауґментації наступне ковадло будь-якого типу нічого не робило.
- Сайлас більше не може використати R на камео Сетта та отримати поламане ультимативне вміння.
- Вієґо не втратить Лопатку, якщо завершить квест Чемпіона Урфа, володіючи кимось.
- Швидкість атаки від ковадла характеристик тепер сприяє еволюції E Кай’Си (вже працювало для Q/W).
- Феноменальне Зло коректно дає додаткові стаки, коли вміння вражає кількох чемпіонів.
- Місячний Камінь Оновлення тепер має 2 секунди часу відновлення для кожного ідентифікатора зцілення (це було божевіллям з ефектами зцілення в часі, такими як W Міліо і “Неспокійним відновленням”).
- Відчуй Горіння зараз насправді вміє завдавати “важкі рани”.
- Виправлено трекери на Термінусі та Ланцюгах Анафеми.
- Виправлено проблему зі зменшенням діапазону Центру Всесвіту при відродженні.
- Тепер Ніко починає раунд, перетворившись на свого союзника.
- Зараз Клинок Міражу працює з W Іллаой.
- Виправлено проблему з відображенням вибору Призматичного ковадла при покупці.
- Клони з ауґментацією зміни розміру тепер більше не відображають іконки підсилень.
- Виправлено проблему зі підказкою, що спливає для вміння Q Поппі.
- Виправлено проблему зі підказкою, що спливає для пасивного вміння Еш.
- Виправлено проблему, коли Вієго не завершував квест Чемпіона Урфа, якщо 10-та участь у вбивстві відбувалася у стані володіння іншим чемпіоном.
- Швидкість атаки з ковадла характеристик зараховується до рівня розвитку Е Кай’си.
- Виправлено проблему з розширеною підказкою у Клинка Згубленого Короля.
- Виправлено проблему з розширеною підказкою Наближення Зими.
- Виправлено проблему зі підказкою, що спливає для ауґментації Вразливість.
- Трекер Ланцюгів Анафеми тепер коректно оновлюється при отриманні шкоди від призначеної цілі.
- Виправлено проблему зі підказкою, що спливає для Термінуса – Світло.
- Кам’яний обладунок Ґарґульї більше не відстежує зменшену шкоду у своїй підказці.
ARAM
Вітаємо вас, ARAMери! У цьому оновленні ми не плануємо ніяких змін балансу, але ми стежимо за чемпіонами, на яких вплинули нещодавні зміни в рунах. Скарнер також не залишається поза нашою увагою, але, оскільки він вже отримав зміни в Ущелині Викликачів, нам потрібно подивитися, як вони позначаться на Виючій Безодні. Однак, у нас є оновлення якості життя! GLHF!
Нове: затримка в виборі героїв після реролу: Раніше, якщо гравці обирали нових чемпіонів, то попередній чемпіон міг бути обраний їхніми партнерами по команді негайно. Тепер, якщо ви рерольнули чемпіона, у ваших партнерів по команді буде трьох секундний час відновлення, тобто вони не зможуть забрати цього чемпіона, а ви зможете повернути його назад без жодного стресу. Ця зміна не вплине на наявну поведінку під час обміну з лавкою запасних, оскільки ця зміна зосереджена на реролах, тобто якщо ви поміняєте героя який уже був на лавці запасних, ваш партнер по команді все одно зможе вибрати чемпіона, якого ви віддали, негайно.
Оновлення панелі швидких покупок: Розділи “Чоботи” та “Еліксир” в ARAM тепер будуть додані до панелі швидкої покупки, щоб відповідати нещодавнім змінам у магазині Ущелини Викликачів.
Предмети: Бортолом повернувся до Виючої безодні.
Виправлення помилок
Виправлено візуальну проблему, коли гекстекові ворота залишались після знищення зовнішньої вежі.
Виправлення помилок ти зміни якості життя ARAM
- У цьому оновленні ми вносимо деякі зміни до екрану вибору режимів, щоб потенційно вмістити більш як 5 ігрових режимів.
- Виправлено проблему, яка іноді призводила до того, що час відновлення R Карми не зменшувався, коли комбінація RQ вбивала ціль.
- Виправлено проблему, яка призводила до того, що квест Немезида Ренектона/Насуса давався/спричиняв спрацьовування при вбивстві будь-якого бійця.
- Виправлено помилку, яка призводила до появи квесту Немезида Ренектона/Насуса, коли вони обидва знаходяться в одній команді.
- Виправлено проблему, через яку табори в лісі іноді не відроджувалися.
- Виправлено проблему, яка призводила до того, що хімтековий дракон негайно переслідував чемпіона, який розпочав з ним бій, під час зльоту, замість того, щоб спочатку завершити анімацію зльоту. Ця поведінка тепер відповідає поведінці інших драконів.
- Виправлено помилку, яка призводила до того, що Вієґо отримував покращений предмет Орнна, якщо він володів Орнном на 14-му рівні або вище і був екіпірований тим самим предметом, що й Орнн.
- Виправлено проблему, яка заважала Серцю Сталі правильно масштабуватись коли Орнн покращував його.
- Виправлено помилку, яка призводила до того, що зцілення Володимира розраховувалося лише на основі базової шкоди вміння, а не на її масштабуванні.
- Виправлено помилку, через яку Шивана не могла застосувати два стаки “Рішучого наступу” з Q.
- Виправлено помилку, яка дозволяла ворогам використовувати вміння під час підкидання від R Лулу, якщо R переривало їхній ривок.
- Виправлено проблему, через яку тривалість підкидування R Лулу зменшувалася стійкістю.
- Виправлено помилку, через яку E Скарнера не міг бути скасований E Сетта.
- Виправлено проблему з відображенням, через яку повне зцілення Поглинання життя не відображалося належним чином на екрані закінчення гри.
- Виправлено проблему, коли Q Лі Сіна не показував невелику область навколо ураженої цілі.
- Виправлено помилку, яка дозволяла отримати Криваву пісню (Bloodsong) за допомогою інтерфейсу оновлення, якщо у вас вже був предмет з ефектом лезо заклинань.
- Виправлено помилку, яка дозволяла Шивані перенаправляти R Міс Фортуни, використавши R по Міс Фортуні, яка перебувала під захистом від заклинань.
- Виправлено помилку, яка призводила до того, що трупи чемпіонів мали ефекти зіткнень, якщо герої мають механіку, що активується після смерті (Сіон, Картус, Коґ’Мав).